NEWS / BAND / SETLIST / GIGS / PHOTOS / VIDEOS / MUSIC / GUESTBOOK / CONTACT

Voorjaar 2012

10 mei, 2012

Het voorjaar is begonnen en gaat gepaard met weer wat optredens van ons leuke bandje Valium. Onze site is aan een upgrade toe en daar wordt aan gewerkt door Manfred Gstrein. De basis van de site is nog steeds prima maar de foto en video kant mag wel wat frisser. Het baarden virus heeft bij de Valium bandleden aardig huis gehouden. Op de drummer na, maar wat wil je met zijn geaardheid, heeft ieder bandlid een baard. Behalve de zangeres natuurlijk. Marloes zingt steeds vaker met ons mee en hoort zo onderhand tot de vaste Valium kern. Sandra heeft het erg druk met al haar projecten en dj stuff. Korte nieuwsberichten stuur ik tegenwoordig via Twitter want via de nieuwspagina is al weer old skool. Verder zoeken we nog steeds een lekkere warme oefenruimte voor niets. Mensen met grote huizen en ruimtes, als je eens in de paar weken een leuk muziekje wilt horen moet je ons laten oefenen. Tot de volgende keer!
Groetjes, Will

12 mei, 2012

Beste Peoples, Nieuwe optredens worden deze maand toegevoegd voor de komende periode, houd onze Tourguide en Facebook goed in de gaten... Ook zal Valium dit jaar een aantal keer akoestisch spelen met Pete op de Cajon, waaronder het Paard cafe Den Haag. Valium is hard bezig de komende maand om nieuwe Female songs aan de setlijst toe te voegen, om de setlijst zo up to date mogelijk te houden, heb je zelf nog suggesties laat het ons weten in het gastenboek of Facebook.
Valium

Valium @ Spotify

09 September, 2011

Valium is nu ook op Spotify te vinden, binnenkort zal een deel van onze setlijst hier te beluisteren zijn. (helaas nog geen RHCP, Beatles en een klein aantal andere artiesten daar deze nog niet op Spotify te vinden zijn). Word vriendjes op Facebook en snuffel rond in onzeren Spotify playlist. Have Fun.....!